6 תשובות
אולי זה מביך אותה..
אבל אני לא חושבת שיש לה סיבה לסנן אותך, אולי היא לא ראתה עדיין?
אבל אני לא חושבת שיש לה סיבה לסנן אותך, אולי היא לא ראתה עדיין?
שואל השאלה:
היא ראתה ענתה לאחותי ולחברות שלה וניתקה לי בפנים והעלתה לסטורי זה כבר כמה שעות
היא ראתה ענתה לאחותי ולחברות שלה וניתקה לי בפנים והעלתה לסטורי זה כבר כמה שעות
אנונימית
לא חברה, לא היית צריכה לומר לה לדעתי
למה אמרת לה? מה את חושבת שהיא לא יודעת
כנראה הבכת אותה
כנראה הבכת אותה
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת להידבק מה אני אמורה לעשות לסבול? אני הכי לא כזאת שרוצה להביך וזה הכי לטובתה אני נמצאת איתה כול היום ואני חברה שלה ואני לא רוצה להידבק בכינים למה זה ממש בעייתי אצלי ולא ניסיתי להביך אותה וניסיתי להסביר לה שזה הכי בסדר בעולם
אבל אני מפחדת להידבק מה אני אמורה לעשות לסבול? אני הכי לא כזאת שרוצה להביך וזה הכי לטובתה אני נמצאת איתה כול היום ואני חברה שלה ואני לא רוצה להידבק בכינים למה זה ממש בעייתי אצלי ולא ניסיתי להביך אותה וניסיתי להסביר לה שזה הכי בסדר בעולם
אנונימית
שואל השאלה:
לא רציתי להגיד אבל לא ידעתי מה לעשות נדבקת ממנה פעם אחת ולא בא לי עוד פעם ןזאת הדרך היחידה ואמרתי לה בפרטי ואמרתי שזה בסדר
לא רציתי להגיד אבל לא ידעתי מה לעשות נדבקת ממנה פעם אחת ולא בא לי עוד פעם ןזאת הדרך היחידה ואמרתי לה בפרטי ואמרתי שזה בסדר
אנונימית
באותו הנושא: