תשובה אחת
הביצפר נחשב לביצפר טוב. גם במראה וגם בלימוד.
יש שם כל מני סוגי אנשים.. הכל מהכל ממש, יצא לי ללמוד שם כמה פעמים (לא למדתי שם אבל) ואגיד בכנות שלא התחברתי לילדים שם, או שהם היו ערסיםרו שהם היו מתבודדים כאלה.. ככה שלא באמת יכולתי להתחבר למישהו.
אבל בעיקרון יש שם אנשעם טובים.
לדודמא עכשיו בעבודה פגשתי משהי ממש מתוקה שלמדה שם והיא סבבה לגמרי. פשוט אני הייתי בכיתה אחת ספציפית יכול להחות שבכיתות אחרות זה שונה