8 תשובות
שואל השאלה:
מכבי חיפה לוקחים
אנונימית
זה הגיוני
בעיניי זה מגוחך שבת אוהדת קבוצת כדורגל. רק אם יש שם שחקן שאת ממש דלוקה עליו.
שואל השאלה:
חחחמה אתה אמיתי למה מגוחך אם אני אוהבת אני אראה מה עניינך
אנונימית
הגיוני אבל אתה בוגדת בעיר שלך
שואל השאלה:
מה לבגוד אני לא אוהבת אותם וזאת לא אשמתי שאני חיה בעיר הזאת
אנונימית
הגיוני לגמריי, אבל בתכלס רק הפועל חיפהה
אין על אוהדי ואוהדות מכבי חיפה לא יעזור. אגב אם הם אוהדי בית"ר תשאלי אותם מתי הניצחון האחרון שלהם שיהיה להם קשה