4 תשובות
בדיוק, אבל זה רק בכאילו^ בפועל זה מקרר.
בכללי במדינות קרות שותים יותר בדרכ כי זה מרגיש כאילו זה מחמם את הגוף
הכל סטיגמות, ברור שכל אחד לעצמו יכול להיות שונה
חחח ידוע בענק
באותו הנושא: