4 תשובות
בדיוק, אבל זה רק בכאילו^ בפועל זה מקרר.
בכללי במדינות קרות שותים יותר בדרכ כי זה מרגיש כאילו זה מחמם את הגוף
הכל סטיגמות, ברור שכל אחד לעצמו יכול להיות שונה
חחח ידוע בענק