6 תשובות
לדבר איתו אני מניחה
כלום בנים זה זבל
דברי איתו.
שואל השאלה:
דרך אגב אני כן מדברת איתו פשוט קצת
מצטרפת לשאלה
^^הוא יודע שאת קיימת, וקצת יותר עלייך מרוב הבנים בכיתה, כי אתם מדברים, אם את רוצה שהוא ''ישים לב אלייך יותר'', תדברי איתו יותר, כי כשהוא יודע שאת קיימת, הוא כבר שם לב אלייך
אנונימי