4 תשובות
עדיף שלא תעלי ,אני הייתי על הבננה ואם יש לך התכווצות שרירים את תיפלי הרבה פעמין
כן, לא לעולת
כן, מסוכן!
לא לעלות!
לא לעלות!
עדיף שלא
באותו הנושא: