4 תשובות
אני מזל גדי, ^^אני לא רגועה בשום צורה!! והשני נכון חחחח
אהבתי שיש לחלק מופנמות מסויימת וגם אחלה חוש הומור וקלילות
שהם אף פעם לא מתעצבנים אבל כשכן זה קטסטרופה חח
שהם חכמים ורגועים כאלה