תשובה אחת
היי , הייתי תצפיתנית
אם את רוצה לצאת לקצונה את חייבת קודם כל לעבור חפיפה לשבת עמדה כמה חודשים ולאחר מכן לצאת לקמא (קורס מפקדות איסוף בסיירים) כמובן שתוך כדי הקורס מאתרים אם את מתאימה לקצונה , במידה ואת מתאימה וסיימת את קורס המפקדות את יוצאת לבהד 1 ולאחר מכן להשלמה חיילית שגם בסיירים. יכולים להיות מקרים בהם תיהי בסיפוחים לחמל אחר בגזרה שלך (יכול להיות לפניי בהד 1 או לפניי ההשלמה) פשוט מעכבים את ההקצאה שלך וזה בסדר . בדרכ הסיכויים מאוד נמוכים שתחזרי לחמל בו חפפת אבל זה קורה, אם את עוברת קורס מפקדות או יוצאת לקצונה את יכולה לשרת באחד החמלים בגזרה שלך/ מפקדת בהכשרות/מפקדת בקמא