3 תשובות
אם זה אטום, מספר האלקטרונים הוא גם 11.
אם זה יון, אמור להיות נתון לך המטען שלו ולפי זה את אמורה להסיק כמה אלקטרונים יש לו (זכרי שמטען חיובי מעיד על חוסר אלקטרונים ומטען שלילי מעיד על עודף אלקטרונים)
אם זה יון, אמור להיות נתון לך המטען שלו ולפי זה את אמורה להסיק כמה אלקטרונים יש לו (זכרי שמטען חיובי מעיד על חוסר אלקטרונים ומטען שלילי מעיד על עודף אלקטרונים)
שואל השאלה:
אבל איך זה הגיוני שתיהם יון שונה
אבל איך זה הגיוני שתיהם יון שונה
אם לא נתון לך גם האלקטרונים 11
באותו הנושא: