10 תשובות
יש אנשים שאומרים שישראל היא לא מדינה
אז
תלוי מי מסתכל על זה לדעתי
לא היא לא מדינה, למרות שרוב חברי האו"ם בחרו להכיר בה, זה ידוע שהיא דורשת עצמאות מישראל
לא לפי האום
נכון,
הרשות הפלסטינית לא נחשבת מדינה.
שואל השאלה:
היא לא מדינה בגלל שאין לה הכרה? איך אני מסבירה שיש לה ריבונות?
אין לה ריבונות, אנחנו הריבונים שלה. השטח שיש לה הוא גם לא שטח שמוגדר על פי חוק שלהם אלא שלנו כך שגם שטח אין להם בדיוק.
השלטון שלהם זה שלטון שלא התחלף כבר 15 שנה והוא שלטון שעובד יחד עם ארגון טרור כך שהתושבים שם גרים ב"מדינת" טרור וסובלים מהשלטון וחמאס למרות שהם עצמם חפים מפשע.
אין להם תשתיות. מים חשמל וכל הדברים החשובים מגיעים ממנו.
אין להם שום דבר שצריך בשביל להקים מדינה.
ושלא תטעה, אני בעד שתהיה מדינה מסודרת ומתפקדת לפלסטינים (כמובן שאני מדברת על האזרחים החפים מפשע) כל עוד הם יודעים להתנהל כמדינה ולא כמדינת טרור שעושה כלום מלבד להזיק לנו.
אבל מה שכן לדעתי יש כל כך הרבה מדינות ערביות שאני לא מבינה למה צריך עוד שטח פצפון כזה שבגללו הם חיים במלחמה כל חייהם.
שואל השאלה:
רגע אז אין לה ריבונות והכרה מלאה? הם לא יכולים לחוקק שם חוקים ודברים כאלה? אנחנו אלה שמחליטים עליהם?
בדיוק^
אין להם ריבונות. כמובן שיש להם אנשים שמחליטים החלטות אבל אלו כמובן השלטון והחמאס שההחלטות שלהם בסופו של דבר זה אם להפציץ אותנו היום או מחר.
בדברים הגדולים אנחנו שולטים עליהם. במים בחשמל, אנחנו גם יכולים להכנס לשם אם אנחנו רוצים (צה"ל כמובן)
שואל השאלה:
אוקיי תודה ודחוף דחוף דחוף תודה לעוזרים אתם יכולים לתת לי דוגמה לפגיעה בריבונות פנימית וחיצונית בישראל דחוף
באותו הנושא: