4 תשובות
מה פתאוםם
ממש לא למה מביך???? היא מניקוריסטית העבודה שלה זה עם ציפורניים כמו שלך !!!!
קרה לי בול נראה לי לפני איזה שבועיים כי החלטתי עכשיו לשקם את הציפורניים פשוט תגידי ישר שאת באה לשיקום וזהו זה נורמלי כזה
לא
היא בטח כבר ראתה הכל והיא גם יודעת להתמודד עם זה
היא בטח כבר ראתה הכל והיא גם יודעת להתמודד עם זה
באותו הנושא: