3 תשובות
תשאירי את זה על 69 כי ככה
אנונימי
ברור , הציון נקבע גם לפי נוחכות ושעורי בית
אז כנראה תקבלי שבעים ומשהו
אולי יהיה עוד מבחן וזה יעלה לך את הממוצע
כן אבל לפי דעתי ציון מושלם אחיי