7 תשובות
שואל השאלה:
בת
אנונימי
תחביבים חדשים ספורט או למצוא מישהו לדבר איתו על זה
סליחה על השאלה אבל זה בן או בת?
כי כתיב בשאלה בנקווה אבל כתוב לי בשם אנונימי?...
את צריכה לשנות את הדרך חשיבה שלך.
להיות יותר פתוחה ומעניינת.
וגם לא חייב תמיד להקיף את עצמך באנשים לפעמים מספיק אדם אחד נחמד שיהיה איתך
אני מרגישה אותו דבר אז אני לא חושבת שאני במקום לתת עצות):
אנונימית
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.