8 תשובות
תנסה את ההכי טוב שלך, מקסימום תבקש מועד ב'.
לעשות הכי טוב שלך
מי יודע אולי תצליח במבחן
לא בטוח שתקבל מועד ב
אנונימית
שואל השאלה:
^^נראה לי אפשר לעדות מועד ב רק אם יוצא לי מתחת ל60 או שאני לא מגיע
אנונימי
שואל השאלה:
^אני לא אצליח במבחן כי אני לא יודע טוב את החומר
אנונימי
תעשה את הכי טוב שלך ואם לא יצא טוב תבקש מועד ב
קטן עליך בהצלחה !!!
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל אם יצא לי 70 לדוגמא לא יתנו לי לעשות מועד ב ואני אתקע במגמה גרועה
אנונימי
קטן עליך תאמין בעצמך
שואל השאלה:
הלך לי חרא
ממש מקווה שאני מקבל מתחת ל70 בשביל שאני אוכל לעשות מועד ב
אנונימי