10 תשובות
יש כאלה שהם כמו שתיארת וזה באמת מצחיק
יש אבל ילדים חכמים שמתנסחים יפה ונכון עם נימוקים מבוססים
(ויש גם מבוגרים שכותבים עם שגיאות כתיב ודקדוק, ואומרים דברים חסרי ביסוס)
יש אבל ילדים חכמים שמתנסחים יפה ונכון עם נימוקים מבוססים
(ויש גם מבוגרים שכותבים עם שגיאות כתיב ודקדוק, ואומרים דברים חסרי ביסוס)
כן אבל אני בת 14 בלי שגיאות כתיב ועם דעות מאוד יפות אז... אבל כן, את האמת שזה דיי מצחיק
שואל השאלה:
עם*
את רק מחזקת את מה שאני אומר.
עם*
את רק מחזקת את מה שאני אומר.
אנונימי
מי ישמע מה אתה כבר שאתה צוחק על אחרים שמביעים דעה... אתה כולה בן אדם לא יותר מזה
ראיתי את זה שניה אחרי זה. אין לי שגיאות כתיב ואני לא מתבלבלת בין עם לאם בדכ^^
ראיתי כאלה בני 20 פלוס עם שגיאות כתיב אז אפשר טיפה להרגע...
רוצה אני אעשה לך שיעור לשון? ;)
ראיתי כאלה בני 20 פלוס עם שגיאות כתיב אז אפשר טיפה להרגע...
רוצה אני אעשה לך שיעור לשון? ;)
מה קשור
יש את המפגרים אבל זה מטומטם לומר שכולם כאלה כשהם רק קומץ קטן ממש
חוץ מזה זה שאתה עובר את גיל 14 לא הופך אותך לבוגר אוטומטית לא חסר מטומטמים אחרים שאומרים דברים שטחיים וחסרי ביסוס, כמוך
יש את המפגרים אבל זה מטומטם לומר שכולם כאלה כשהם רק קומץ קטן ממש
חוץ מזה זה שאתה עובר את גיל 14 לא הופך אותך לבוגר אוטומטית לא חסר מטומטמים אחרים שאומרים דברים שטחיים וחסרי ביסוס, כמוך
תלוי, בכל גיל יש מטומטמים.., בתור מישהי שעד גיל 16 בערך הייתה בלי טלפון חכם וגישה לאינטרנט, נראה לי הייתי יותר חכמה בגיל הזה, מאחרים בגיל הזה שבאינסטגרם ובאינטרנט מגיל צעיר
לא מצחיק
לא מסכימה
הם גם בני אדם ומגיע שיכבדו אותם
באותו הנושא: