5 תשובות
לא וגם למה שיעשו את זה
ממש לא אבל אם את רוצה לשפר את הציון של מועד א תגשי למועד ב
לא
מועד ב ניגשים רק בשביל לתקן ציון ליותר גבוה או בגלל נכשל .