29 תשובות
כי את יודעת שזה כבר לא קיים, ככה קורה לי בכל פעם קשר נגמר
תקופות
הגיוני לגמרי
לדעתי את מאוהבת בו קשות
שואל השאלה:
אני לא מאוהבת
אנונימית
חח כואב
רק כשמאבדים מישהו, מבינים את המשמעות, ומבינה אותך לגמרי זה די מבאס...
אולי תשלחי לו הודעה?
את רוצה להתחתן איתו
זה לגיטימי להכחיש
את כן לא להתכחש
שואל השאלה:
כאילו עכשיו שאני רואנ שהוא מדבר עם אחרות זה קצת צובט
אנונימית
למה ניתקת איתו קשור?
מבינה אותך :(
שואל השאלה:
נו חלאס לא מאוהבת בו בכלל בחיי
אנונימית
שואל השאלה:
כי הוא אמר משהו שלא הסכמתי איתו בלשון המעטה (המאוד מעטה)
אנונימית
אני באותו מצב
אנונימית
אהה אני יודע מי זה
עצוב
שואל השאלה:
בטח שאתה יודע
אנונימית
שואל השאלה:
מה עצוב
אנונימית
הוא שוביניסט?
שואל השאלה:
לא שידוע לי למה?
אנונימית
אולי זה אני
אנונימי
שואל השאלה:
באיזו אות השם שלך מתחיל? יש מצב באות א?
אנונימית
חחח נראה לך שזה אני
אנונימי
תעשי לו טובה ואל תשלחי לו הודעה עזבי אותך
שואל השאלה:
בסדר לא אשלח
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא אומר שרני לר מחכה להודעה ממנו
אנונימית
תודה תודה אני עושה גם בר מצוות
שואל השאלה:
בול
אנונימית
הוא נתן לך מלא תשומת לב ועכשיו הוא לא
את מתגעגעת לתשומת לב שהוא היה מביא לך לא לבן אדם עצמו
באותו הנושא: