התחברות
הרשמה
מי שבכיתה י מה השעה הכי מאוחרת שמסיימים?
3 בנובמבר 2021, 13:52
מתי
עייפות
שינה
לילה
2 תשובות
בכיתה י הכי מאוחר היה לי בשעה שמינית שזה 16:00
S
Skairipa
האמת אני בי ואני מסיימת ב1 וחצי זה הכי מאוחר אלי (כיתה רגילה )
A
Am baby girl
באותו הנושא:
באיזה שעה אתם מסיימים ללמוד (הכי מאוחרת) ובאיזה כיתה אתם
כיתה י , מה השעה הכי מאוחרת שסיימתי לימודים?
מה השעה הכי מאוחרת שסיימתם בכיתה י"א?
למי שבכיתה יא או היה בכיתה יא, מה השעה הכי מאוחרת שסיימתם בה\ שאתם מסיימים בה?
באיזה כיתה אתם ומה השעה הכי מאוחרת שאתם מסיימים בה?
מה השעה הכי מאוחרת שאתם מסיימים בית ספר?ואיזה כיתה אתם?
בכיתה י' מה השעה הכי מאוחרת שאתם מסיימים ללמוד?
מה השעה הכי מאוחרת שתסיימו בה ואיזה כיתה אתם?
מה השעה הכי מאוחרת שלמדתם בכיתה ח'?
למי שהיה בכיתה י , מה השעה הכי מאוחרת שהייתה לכם במערכת ?
מה השעה הכי מאוחרת שלכם בבית ספר ואיזה כיתה אתם?