10 תשובות
יש לך כוח להיפגש איתו יום כן יום לא?
אנונימית
שואל השאלה:
מעדיפה שנפגש פעמיים בשבוע או 3
כל יום להפגש או יום כן יום לא זה מוגזם
מעדיפה שנפגש פעמיים בשבוע או 3
כל יום להפגש או יום כן יום לא זה מוגזם
אנונימית
שואל השאלה:
והוא מתנהג כאילו מתה אמר באלו נשיקה בהודעה קולית שיהיה לו משהו להזכר בוא
והוא מתנהג כאילו מתה אמר באלו נשיקה בהודעה קולית שיהיה לו משהו להזכר בוא
אנונימית
אוקיי אז הוא תלותי מדי והוא צריך שיחה של מרחב אישי
אם את מסכימה איתי תגידי לי שאת אוהבת אותו ומעריכה את היחס שלו אבל לפעמים את רוצה קצת זמן לעצמך.
להיפגש 4 פעמים בשבוע זה מוגזם מדי לדעתי
תישארי בבית תקבעי להיפגש איתו יום אחרי ותדברי איתו
אם את מסכימה איתי תגידי לי שאת אוהבת אותו ומעריכה את היחס שלו אבל לפעמים את רוצה קצת זמן לעצמך.
להיפגש 4 פעמים בשבוע זה מוגזם מדי לדעתי
תישארי בבית תקבעי להיפגש איתו יום אחרי ותדברי איתו
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו עוד לא חודש ביחד עוד מעט ניהיה חודש והוא כבר שואל מתי הוא פוגש תהורים שלי והוא גורם לי להרגיש לא נעים כי הוא קצת התבאס מזה שאנחנו לא יוצאים היום
אנחנו עוד לא חודש ביחד עוד מעט ניהיה חודש והוא כבר שואל מתי הוא פוגש תהורים שלי והוא גורם לי להרגיש לא נעים כי הוא קצת התבאס מזה שאנחנו לא יוצאים היום
אנונימית
סורי אני אישית לא אסתדר עם דבר כזה ואני הייתי נפרדת
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה לצאת איתו כל יום כי לא יודעת עדיין מה מרגישה אליו וזה שהוא כל יום כמעט רוצה שנפגש זה לוחץ לי מידי
לא רוצה לצאת איתו כל יום כי לא יודעת עדיין מה מרגישה אליו וזה שהוא כל יום כמעט רוצה שנפגש זה לוחץ לי מידי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה שיחה על מרחב אישי?
איזה שיחה על מרחב אישי?
אנונימית
רק אם יש לך כוח
ותעשי איתו שיחה על מרחב אישי
ותעשי איתו שיחה על מרחב אישי
אנונימית
תצאי איתו.
באותו הנושא: