7 תשובות
הייתי שמה אותו בחדר בבית לא בחדר איתי
הייתי מבקש מההורים שלי לתת לה לישון אצלי(אם היה לי קראש)
הנקודות מבלבלות קצת את השאלה לא הבנתי כלכך
אנונימי
מכניס כמובן
בטח שהייתי מכניס
הייתי נותת לה לישון ודואגת לה יותר מאיך שאני דואגת לעצמי/או שנותת לה מקום לישון ומתנהגת כרגיל
נועלת אותו איתי בחדר לולל