8 תשובות
מוחמא מאוד אני מניח סתם כי אין לי הרבה ביטחון
יש כאלה שאני מכיר שלא יאהבו את זה
יש כאלה שאני מכיר שלא יאהבו את זה
אנונימי
אל תעשי את זה.
תכירו ואז תגידי שהוא ממש הטעם שלך
תכירו ואז תגידי שהוא ממש הטעם שלך
שזה הולך להיות קל
אנונימי
זה מביך
שואל השאלה:
אז איך להתחיל איתו שיחה?? הכוונה באינסטגרם
אז איך להתחיל איתו שיחה?? הכוונה באינסטגרם
אנונימית
אל תחשבי יותר מדי, תלוי בבן אדם, יש מי שיקח בצחוק, יש מי שיחמיא חזרה, יש מי שיחשוב שזה מוזר
מקסימום לא תהיה תגובה טובה, לא סוף העולם
מקסימום לא תהיה תגובה טובה, לא סוף העולם
תרשמי לי היי מה קורה
לו*
באותו הנושא: