15 תשובות
תרגישי בנוח
זה בסדר גמור! היא לא סתם אמרה... במיוחד אם את שם הרבה זמן! תיקחי
זה בסדר גמור! תהני.
שואל השאלה:
אז להכין לעצמי קפה?
תכיני קפה
אנונימי
כן זה בסדר גמור
תכיני קפה
ברור שזה בסדר, תשתי, אם היא לא הייתה מתכוונת לזה היא לא הייתה אומרת.
שואל השאלה:
תודה לכולםם 3>
אני מתה תמיד אומרים לי תאכלי חופשי ותשתי חופשי, תתנהגי כמו בבית וזה מצד שני לא נעים חחח
איך הולך בינתיים? מסתדרת? אם בא לך לדבר אז אני פה! :)
שואל השאלה:
תודה ששאלת!!
הולך סבבה בנתיים , הכנתי לעצמי קפה ולקחתי תפוח, ואני סתם יושבת וגוללת
בטיקטוק עד שהאמא תבוא
אה סבבה! היא הגיעה כבר?
שואל השאלה:
^היא הגיעהה והכל היה בסדר , תודה!!
באותו הנושא: