15 תשובות
תרגישי בנוח
זה בסדר גמור! היא לא סתם אמרה... במיוחד אם את שם הרבה זמן! תיקחי
זה בסדר גמור! תהני.
שואל השאלה:
אז להכין לעצמי קפה?
אז להכין לעצמי קפה?
תכיני קפה
אנונימי
כן זה בסדר גמור
תכיני קפה
ברור שזה בסדר, תשתי, אם היא לא הייתה מתכוונת לזה היא לא הייתה אומרת.
שואל השאלה:
תודה לכולםם 3>
תודה לכולםם 3>
אני מתה תמיד אומרים לי תאכלי חופשי ותשתי חופשי, תתנהגי כמו בבית וזה מצד שני לא נעים חחח
איך הולך בינתיים? מסתדרת? אם בא לך לדבר אז אני פה! :)
שואל השאלה:
תודה ששאלת!!
הולך סבבה בנתיים , הכנתי לעצמי קפה ולקחתי תפוח, ואני סתם יושבת וגוללת
בטיקטוק עד שהאמא תבוא
תודה ששאלת!!
הולך סבבה בנתיים , הכנתי לעצמי קפה ולקחתי תפוח, ואני סתם יושבת וגוללת
בטיקטוק עד שהאמא תבוא
אה סבבה! היא הגיעה כבר?
שואל השאלה:
^היא הגיעהה והכל היה בסדר , תודה!!
^היא הגיעהה והכל היה בסדר , תודה!!
באותו הנושא: