3 תשובות
כןן
אנונימית
אם כיף לך איתו ואת פשוט לא בטוחה אז כן תצאו שוב
את לא חייבת להגיד לו שאת אוהבת אותו בדייט השני, גם לא בעשירי.
את לא חייבת להגיד לו שאת אוהבת אותו בדייט השני, גם לא בעשירי.
כן
באותו הנושא: