3 תשובות
תאמת קשה לי בזמן האחרון בכללי כל החברות הכי טובות עברו לבתי ספר שונים ואני מרגישה טיפה לבד לפעמים וגם לא מזמן אימא שלי אמרה לי שהיא חושבת שאני לא מתאמצת מספיק בעינייני בית ספר למרות שזה מה שאני עושה רוב הזמן, בהפסקות כי מרגישה לפעמים לבד ואני מנסה לדבר עם עוד אנשים אבל אין לי כבר כוח לבית ספר ועברו רק חודשיים אוף
אנונימית
שואל השאלה:
אם באלך לדבר בפרטי ולשתף אני תמיד פהה
אם באלך לדבר בפרטי ולשתף אני תמיד פהה
אני בסדר סתם קצת תקופה לא משהו תודה על הפרח :)
אנונימית
באותו הנושא: