6 תשובות
שיח יחיד.
נגיד בהצגות כשאת רואה מישהו מתחיל לדבר עם עצמו, לנאום או להתלבט עם עצמו
אדם אחד שמדבר לקהל/לעצמן
דו שיח בין דמויות.
מונולוג מהמילה מונו=לבד
אתה עם עצמך על הבמה שהיא כולה שלך, ואתה פונה את הקהל לבד בלי שום דמות נוספת על הבמה.
אתה עם עצמך על הבמה שהיא כולה שלך, ואתה פונה את הקהל לבד בלי שום דמות נוספת על הבמה.
שיח עם עצמו.. כאילו הוא מדבר עם עצמו או נואם לקהל
אנונימי
באותו הנושא: