6 תשובות
אם זה לים אז קצת פחות כי זה חשוף מידי
שיהיה לה בכיף
שתהנה
שיהיה לה בשמחה
מה יש לחשוב? זה פי אלף יותר נוח, הבינה את משמעות החיים
נואשת לאהבה
אנונימית
באותו הנושא: