6 תשובות
אם זה לים אז קצת פחות כי זה חשוף מידי
שיהיה לה בכיף
שיהיה לה בשמחה
מה יש לחשוב? זה פי אלף יותר נוח, הבינה את משמעות החיים
נואשת לאהבה
אנונימית