5 תשובות
הוא רואה
א. אם הוא שלח הודעה יש לו וי אחד וגם אחרע שתורידי ההודעות האלה לא ישלחו אלייך
ב. התמונת פרופיל (אם יש) הוא לא יראה
א. אם הוא שלח הודעה יש לו וי אחד וגם אחרע שתורידי ההודעות האלה לא ישלחו אלייך
ב. התמונת פרופיל (אם יש) הוא לא יראה
שואל השאלה:
אין לי פרופיל ולא סטטוס
אין לי פרופיל ולא סטטוס
אנונימית
לא כתוב לו ספציפית שחסמת אבל הוא יכול לראות שאין לך תמונת פרופיל וסטטוס
שואל השאלה:
איךך?
איךך?
אנונימית
הוא רואה שחסמת...