11 תשובות
שלא כדאי לך לעשות אותו
זה חיסון מסוכן
בדקתי אותו לעומק
שואל השאלה:
למה להפחיד אבל. יותר קל למות מפפילומה מאשר למות מהחיסון
תעשה את החיסון
זה כואב לשנייה וזהו
שקר
החיסון מסוכן ויש לו תופעות לוואיי מפחידות יותר
לא ממליצה בקיצור
שואל השאלה:
תודה על המענה הבנתי את לא ממליצה אני מעדיף שלא לקבל יבלות וסרטן באזורים לא נעימים.
איזה תופעות לוואי בדיוק? לא שמעתי על אדם אחד שהיה לו
שואל השאלה:
גם להתעלף זה מלחץ. בדקתי לעומק זה מיתוסים.
הכול בסדר אמא שלי הייתה מאוד לחוצה בקשר לחיסון הזה ואז בדקה והכול בסדר הדבר היחיד שאתה צריך לעשות זה להיות רגע ועם לא יביאו לך עוגית שוקולד אז עם העוגית שוקולד חשובה לך אז כדי לך להלחץ אבל רק אומרת שלא בטוח שזו תהיה עוגית שוקולד
לי קצת כאבה היד והיא נהייתה חלשה לכמה שעות ...
עם טטנוס לא היו בעיות
אתה מפחד מתופעות לוואי או מהזריקה עצמה?
שואל השאלה:
מהזריקה עצמה