6 תשובות
יאללה מה נראה לו גם כן זה מי הוא בכלל
היי ילד בחולצה אדומה^ וכן כנראה
את לא מכירה אותו,למה שתקראי לו חיים שלי ברור שזה ירתיע אותו
נראלי שאת המתוסבכת פה
כנראה שלא אהב את ה"חיים שלי"
לא היית צריכה לרשום לו חיים שלי את לא מכירה אותו וגם זה שם בכל מקרה באזור ידידות
היית צריכה לרשום לו תודה ואתה בעצמך ומשם זה היה מתפתח