7 תשובות
לא
למרות שלא ביקשו ממני אבל העובדים בטח סתם התעצלו
לא רק עם תו ירוק או בדיקה מה 72 שעות האחרונות
לא
צריל לעשות בדיקה
אפשר להיכנס רק עם תו ירוק או בדיקת קורונה שלילית