5 תשובות
גם אני משהו ככה
15.
לפמי הייתי נותן רק נוקיה.
לי יש טלפון מכיתה ג', נראה לי אני אתן כזה בד'-ה'
מרגע שהוא צריך טלפון כדי להתקשר הביתה או משהו (בית ספר, כיתה ג' או ד' או ה' או ו') - הייתי נותן לו טלפון כשר שישמש רק לשיחות/הודעות