תירוצים ללמה אני לא יכולה לבוא ליום הולדת של מישהו?
* זה בשבת אז אי אפשר להגיד רופא * הוא יודע שהמשפחה שלי לא עושה ארוחות אז אי אפשר להגיד ארוחה משפחתית * אין לי אחים לשמור עליהם והוא יודע * זה עוד שבוע אז אני צריכה תירוץ שאפשר להגיד מראש
ולפני שמישהו יוצא עליי, אני לא מכירה אף אחד שמוזמן ואני לא רוצה שיהיה לי התקף חרדה אבל אני גם יודעת שהוא לא יבין את זה, אז אני לא רוצה להגיד את האמת, אנחנו אפילו לא באמת בקשר אבל הוא אחד שינסה לשכנע אותי בכוח לבוא זהו תודה ביי