5 תשובות
תטעמי קצת מהגבינה ותריחי אותה אם הכל תקין אז את יכולה לאכול
כנראה שזה היה רק בחבילה הספציפית הזאת, נראלי שמחבילה אחרת זה סבבה
כן בטח
תאכלי את הזאת בלי העובש , תטעמי אם לא טעים תזרקי..
אבל תתלונני על זה
אבל תתלונני על זה
לפי משרד הבריאות גבינה צהובה סוג של גבינה קשה שלעובש קשה לחדור לתוך הגבינה.
ניתן לחתוך את האזור הנגוע בעובש ולאכול אם הגבינה עדיין טעימה.
ניתן לחתוך את האזור הנגוע בעובש ולאכול אם הגבינה עדיין טעימה.
באותו הנושא: