5 תשובות
תטעמי קצת מהגבינה ותריחי אותה אם הכל תקין אז את יכולה לאכול
כנראה שזה היה רק בחבילה הספציפית הזאת, נראלי שמחבילה אחרת זה סבבה
תאכלי את הזאת בלי העובש , תטעמי אם לא טעים תזרקי..
אבל תתלונני על זה
לפי משרד הבריאות גבינה צהובה סוג של גבינה קשה שלעובש קשה לחדור לתוך הגבינה.
ניתן לחתוך את האזור הנגוע בעובש ולאכול אם הגבינה עדיין טעימה.