17 תשובות
בסטיפס
לא פה אחינו
ממש פה
בכל מקום חוץ מפה אגיד תאמת
אין פה ממש אנשים טובים לשחנשים
אנונימי
שואל השאלה:
תשובות מעודדות
אנונימית
לך לכספ
זה משהין שאני טוב בו! אני מוכן!
שואל השאלה:
אני נקבה
ואני לא אוהבת את האתר ההוא הוא בנוי בצורה נוראית
אנונימית
זה שהוא בנוי בצורה נוראית לא אומר שאין פה אנשים לדבר איתם
הם עדכנו תעיצוב
פה
את יכולה לשלוח לי הודעה אם תרצי
את יכולה למצא פה אנשים ולקחת אותם לדבר במקום אחר
את יכולה לנסות באומיגל אבל הסיכוי שתמצאי שם אנשים שמחפשים לדבר ולא חרמנים הוא קטן
כן הם עשו שינוי כמה פעמים ולדעתי האתר הזה בדרך למטה וחבל
שם
אני פה
בפרטי אצלי, אני אנסה לעזור, כי את האמת גם אני צריך אז הדדי