50 תשובות
על מה עצרו
^ בהפגנה על אהוביה סנדק בירושלים
רואים שהיא לא עבריינית! סתם הגזימו.. במקום באמת לרדוף אחרי עברייני מין סוחרי סמים וגנבים ולחפש רוצחים (אהמ תיק תאיר ראדה) הם נתפסים על ילדה בת 14 דתייה- אפשר לחשוב היא באמת הייתה רוצחת אותם.
נוראי
במקום להתעסק בדברים שכרגע יותר קריטיים כמו רצח וכאלה אז עוצים ילדה בת 14 על כלום
במקום להתעסק בדברים שכרגע יותר קריטיים כמו רצח וכאלה אז עוצים ילדה בת 14 על כלום
איזה מקרה? על מה עצרו? מה קרה? ספרו...מה , מו מי??? :d
^^ תיק תאיר ראדה לא ניתן לפתירה, זה מה שנקרא תיק פתוח שסגור.
לא אוהבת את דרך הפעולה של השוטרים ושונאת הפגנות.
לא אוהבת את דרך הפעולה של השוטרים ושונאת הפגנות.
תוכל להסביר בבקשה?
^^לא אוכלת את זה.. מאמינה שיש מי שעשה את זה וכולם שם יודעים, פשוט הם מעדיפים שלא לחטט בזה, יותר קל ונוח לעשות את זה כתעלומה.
למה שיהיה מקרה רצח מפוענח שהרוצח או ילדות או מנקה ויודעים מי זה, אבל לא אומרים? מה האינטרס לעשות את זה.
שואל השאלה:
הייתה הפגנה בירושלים ועצרו שם ילדה בת 14
עצרו אותה ככה בלי נעליים
השאירו אותה לילה שלם במעצר על ספסל קטן עם עוד ארבעה בנות
בלי מקום לישון
בלי נעליים
בלי ההורים שלה
פשוט ככה
הייתה הפגנה בירושלים ועצרו שם ילדה בת 14
עצרו אותה ככה בלי נעליים
השאירו אותה לילה שלם במעצר על ספסל קטן עם עוד ארבעה בנות
בלי מקום לישון
בלי נעליים
בלי ההורים שלה
פשוט ככה
^וכל זה בואו נודה באמת.. כי היא יהודיה- דתייה.
אבל על מה עצרו ולמה דווקא אותה?
אנונימית
^תאיר ראדה לא דתיה.. :/ לא יודעת מה הבנת.
מזעזע !
למה עצרו אותה? מה היא עשתה?
אויש נו הילדה התנהגה מזעזע והסרטונים שהקורבנות צילמו מחרידים
אני הייתי בהפגנה ועצרו אותה על סתם חארטות
קישורים מצורפים:
שמו אותה לילה שלם בתא מעצר בלי אוכל מים או אפשרות ללכת לשירותים ועוד רצו להאריך לה תמעצר ב3 ימים בסוף שיחררו אותה בערבות וכל זה בגלל שהיא חשודה בתקיפת שוטרת יסמ
אנונימית
מטריד
אנונימית
באלי כנאפה
הראו אתמול בצינור שהיא "הפחידה" ערבים שעבדו בחנות נוחות (כן, כאילו מישהו יכול להפחיד אותם) ולכן נעצרה כי היא "תקפה" כולה דפקה על החלון ועשתה אצבע משולשת. אצלנו בשכונה בתור ילדים היה גרוע יותר ואף אחד לא נעצר על כלום! לא הערבים ולא היהודים. סתם בגלל שהיא דתייה עשו כזה רעש.
הראו אתמול בצינור שהיא "הפחידה" ערבים שעבדו בחנות נוחות (כן, כאילו מישהו יכול להפחיד אותם) ולכן נעצרה כי היא "תקפה" כולה דפקה על החלון ועשתה אצבע משולשת. אצלנו בשכונה בתור ילדים היה גרוע יותר ואף אחד לא נעצר על כלום! לא הערבים ולא היהודים. סתם בגלל שהיא דתייה עשו כזה רעש.
אם היא פשעה היא צריכה לשאת בתוצאות.
avital.s
אני הייתי בתחנת דלק בזמן שהיא הייתה שם וראיתי בדיוק מה קרה בסרטון רואים רק אותה אבל לפני הוא עשה לה תנועות של שחיטה על הצאוור וצעק לה שהוא יזיין אותה ושלח לה נשיקות סורי גם אני הייתי עושה לו אצבע שלישי
אני הייתי בתחנת דלק בזמן שהיא הייתה שם וראיתי בדיוק מה קרה בסרטון רואים רק אותה אבל לפני הוא עשה לה תנועות של שחיטה על הצאוור וצעק לה שהוא יזיין אותה ושלח לה נשיקות סורי גם אני הייתי עושה לו אצבע שלישי
^ברורר-אני מאמינה לך! אני תומכת בה לגמריי! אני שוב אומרת עשו רעש כי היא דתייה!
בתכלס עשו רעש בגלל שהיא הפגינה על אהוביה סנדק ולא עצרו אותה בגלל זה הסרטון פורסם אחרי שעצרו אותה
בנצי גופשטיין:
אתמול בערוץ התשקורת 13 הראו לכם ילדה בת 14 שעושה פרצופים למוכר ערבי בתחנת דלק. ושאחר כך היא הייתה עצורה יום שלם עם אזיקים רק הם שכחו להביא את כל העובדוח כרגיל... הם חושבים שכולנו טיפשים.
אלה העובדות:
1. הערבי בתחנת דלק איים עם אלה על כל מי שהיה בסביבה כולל על הילדה בזמן שהיא עברה שם. *מצורף הסרטון של הערבי עם האלה וההשתקפות של אותו ערבי במצלמה... בתוך החנות.*
2. המעצר שלה היה למעלה משעה אחריי הסירטון של הערבי מהתחנת דלק ללא קשר לסירטון.
3.הערבי הטריד אותה מינית ושלח לה נשיקות מעבר לחלון על הצוואר ולכן היא עשתה לו את הפרצופים וסימונים..
4.הערבי אמר לה
"אני אז***ן אותכם" לה ולעוד בת שהייתה שם.
5.הערבי עשה לה סימני שחיטה בצוואר.
6.הערבי איים "כשהוא רוצה הוא יהרוג את כולם"
7. אותה ילדה הייתה עצורה במשך שעות ארוכות בתא קטן ללא אוכל וללא יכולת ללכת לשירותים והובאה לבית משפט עם אזיקים בידים וברגלים בניגוד לחוק.
אז עכשיו אתם מבינים את כל הסיפור ועד כמה התקשורת והכתב יוסי אלי דואג רק לערבים
העתקתי אתזה ממקור אמין מאוד
אתמול בערוץ התשקורת 13 הראו לכם ילדה בת 14 שעושה פרצופים למוכר ערבי בתחנת דלק. ושאחר כך היא הייתה עצורה יום שלם עם אזיקים רק הם שכחו להביא את כל העובדוח כרגיל... הם חושבים שכולנו טיפשים.
אלה העובדות:
1. הערבי בתחנת דלק איים עם אלה על כל מי שהיה בסביבה כולל על הילדה בזמן שהיא עברה שם. *מצורף הסרטון של הערבי עם האלה וההשתקפות של אותו ערבי במצלמה... בתוך החנות.*
2. המעצר שלה היה למעלה משעה אחריי הסירטון של הערבי מהתחנת דלק ללא קשר לסירטון.
3.הערבי הטריד אותה מינית ושלח לה נשיקות מעבר לחלון על הצוואר ולכן היא עשתה לו את הפרצופים וסימונים..
4.הערבי אמר לה
"אני אז***ן אותכם" לה ולעוד בת שהייתה שם.
5.הערבי עשה לה סימני שחיטה בצוואר.
6.הערבי איים "כשהוא רוצה הוא יהרוג את כולם"
7. אותה ילדה הייתה עצורה במשך שעות ארוכות בתא קטן ללא אוכל וללא יכולת ללכת לשירותים והובאה לבית משפט עם אזיקים בידים וברגלים בניגוד לחוק.
אז עכשיו אתם מבינים את כל הסיפור ועד כמה התקשורת והכתב יוסי אלי דואג רק לערבים
העתקתי אתזה ממקור אמין מאוד
אנונימית
לא עוצרים אנשים ככה סתם. עצרו אותה כי היא הייתה סכנה לציבור באותו הרגע ולא מדובר ב"ילדה חמודה ותמימה"
אנונימית
מואנה_ורדרדה
ארבע בנות***
תשובה- זה באמת נוראי מה הלוז עם השוטרים האלה
ארבע בנות***
תשובה- זה באמת נוראי מה הלוז עם השוטרים האלה
אנונימי
^^^^ אנונימית את אלופת עולם! מסכימה עם כל מה שרשמת.
וזה רק מוכיח ששוב עשו אותה הלא בסדר רק בגלל היותה דתיה
הלוואי וכל יהודיה הייתה מגיבה ככה לערבי מטרידן!
וזה רק מוכיח ששוב עשו אותה הלא בסדר רק בגלל היותה דתיה
הלוואי וכל יהודיה הייתה מגיבה ככה לערבי מטרידן!
אני לא רשמתי פרסמו אתזה
אנונימית
לא מכירה את המקרה, אבל אני לא רואה בשביל מה לעצור ילדה שלא מאיימת על אף אחד כשמסתובבים פה בינינו רוצחים, אנסים, פדופילים, מתעללים
יש דברים יותר חשובים שהמשטרה צריכה להתעסק בהם מאשר בילדה בת 14 שלא באמת יכולה לפגוע במישהו
יש דברים יותר חשובים שהמשטרה צריכה להתעסק בהם מאשר בילדה בת 14 שלא באמת יכולה לפגוע במישהו
וואו כואב לי הלב עליה איזה משפיל זה
אנונימית שכתבה שעצרו אותה כי היא סכנה לציבור את סתומה משהו מפחיד מה ילדה בת 14 יכולה להיות סכנה לציבור עצרו אותב על חשד לתקיפת שוטרת ואם מדברים על סכנה לציבור למה לא עוצרים את כל הערבים שמתועד שהם זורקים בקבוקי תבערה על רכבים של צהל?
^^^^כן הבנתי, אלופה שפירסמת כי זאת האמת.
^חח הכל טוב, אף פעם לא יזיק לקרוא שוב ולהבין איזה עצוב השנאה כלפי הדתיים שיש פה.
לאנסים לא נותנים יום אחד בכלא עד בית המשפט אז ילדה בת 14 כל הכבוד למשטרת ישראל
אנונימית
אני כבר פגשתי שוטרים בחיים שלי כמה פעמים (לצערי הרב) ואני יכול להגיד לכם בוודאוצ שהם סתם מנייאקי* חסרי חיים שבאים לצעוק על ילד בן 13 שלא עשה כלום
כנסו זה לא אותה ילדה אבל גם היא בת 14 וחנקו אותה זה מזעזע
נוראי
בא לי להקיא
רחמים
רחמים
משטרת ישראל הפכו לביריונים חסרי מוח וסבלנות במקום לגיבורים שמצילים ושעוצרים פושעים
מזעזע. אנחנו פשוט מדינת משטרה והתשקורת שותקת!
באמת בריונים מנסיון כשהייתי בת 13 עצרו אותי על חשד חנקו אותי ופצעו לי את כל היידים הגעתי למשטרה עם ידיים נוזלות דם וגם שם לא טיפלו בי השאירו אותי עד 3 בלילה בתחנה בלי טיפול רפואי או אוכל או מיים
וכל זה שהייתי קטינה
וכל זה שהייתי קטינה
שתתבע אותם
אנונימי
ישראל כבר לא מדינה דמוקרטית ההוכחה עוצרים על שטויות כמו לא כיבוד תו ירוק וילדה בת 14 אבל אנסים ורוצחים מקבלים עונשים מגוכחים
באלי כנאפה זה מזעזע כאילו אנחנו במשטר טוטליטרי ^^
ואבא של חברה הכי טובה שלי שוטר שמתבייש במקצוע שלו ויוצא בקרוב לפנסיה בגלל ההתנהלות המזעזעת
באלי כנאפה זה מזעזע כאילו אנחנו במשטר טוטליטרי ^^
ואבא של חברה הכי טובה שלי שוטר שמתבייש במקצוע שלו ויוצא בקרוב לפנסיה בגלל ההתנהלות המזעזעת
משטרת ישראל המזעזעת
האינטרס זה שהפלילו את רומן זדורוב אז בגלל שלאבא של א.ק היה קשרים והם לא יפתחו את זה כי זה יציף את כל המושחתים
אנונימית
כל החוק וההסתכלות פה כבר מזמן מעוותים
צריך להתעסק באמת בפושעים הגדולים (ולא להיתפס על קטנות)
כאילו שחסר במה באמת לטפל פה בארץ
גם לא חסר חרדים ש-נטפלים אליהם בלי סיבה
צריך להתעסק באמת בפושעים הגדולים (ולא להיתפס על קטנות)
כאילו שחסר במה באמת לטפל פה בארץ
גם לא חסר חרדים ש-נטפלים אליהם בלי סיבה
ילדה מלכה!
חבורת ביריונים גיבורים על ילדה בת 14 .בגלל גברים כאלה נשים נרצחות כי פחדו להתלונן כשעוד היה להם את הסיכוי
אני בעד שאותם שוטרים יראו את הפרצוף שלהם בתקשורת אם הם כאלה גיבורים שעושים את העבודה שלהם כמו שצריך תראו את הפרצוף שלכם בתקשורת שאנשים יתגאו בכם .חלאות אדם שבגללם אנשים כמוהם לצערנו הרבה נשים היום בקבר כי פחדו לברוח בזמן .שיראו את עצמם בתקשורת עד כמה הם עושים את העבודה שלהם טוב .גיבורים על ילדה בת 14 שלא הפגינה שום אלימות כלפי אף אחד ושום הוכחה לכך .מתעללים בה פיזית גופנית ועוד במקום במינימום אחרי זה לפעול אחרי החוק לקרוא להורים ולדבר איתם כפי שחלה חובה על השוטר לדבר עם מבוגר אחראי על כל מעשה של קטין .במקום זו הם ממשיכים להתעלל ובלי שום סיבה מנצלים את הכוח שלהם כדי לתת לתת לילדה מסכנה להיקרב בתא כמה שיותר ימים . בלי שום היגיון בלי שום סיבה מספיק הגיונית כאילו לא הספיקה האלימות שהשתמשו נגדה
תראו את הפרצוף שלכם בתקשורת גיבורים . תגידו שאתם גאים שאתם מתעללים פיזית ונפשית בילדה בת 14
אבל כמובן ברגע האמת אותם אם היה קורה השוטרים האלה היו חושפים את עצמם לתקשורת ? לא אותם שוטרים ישתפנו ויחזרו למחילה שלהם כאילו אף פעם לא היו . כי ככה כל חלאת אדם מתנהג פוגע ובורח כמו שפן גיבור רק על החלשים ממנו .
אני מקווה שלשוטרים אלה אין ילדים ואין דור המשך כי באמת שלחלאות אדם כאלה אין זכות קיום בעולם
אני בעד שאותם שוטרים יראו את הפרצוף שלהם בתקשורת אם הם כאלה גיבורים שעושים את העבודה שלהם כמו שצריך תראו את הפרצוף שלכם בתקשורת שאנשים יתגאו בכם .חלאות אדם שבגללם אנשים כמוהם לצערנו הרבה נשים היום בקבר כי פחדו לברוח בזמן .שיראו את עצמם בתקשורת עד כמה הם עושים את העבודה שלהם טוב .גיבורים על ילדה בת 14 שלא הפגינה שום אלימות כלפי אף אחד ושום הוכחה לכך .מתעללים בה פיזית גופנית ועוד במקום במינימום אחרי זה לפעול אחרי החוק לקרוא להורים ולדבר איתם כפי שחלה חובה על השוטר לדבר עם מבוגר אחראי על כל מעשה של קטין .במקום זו הם ממשיכים להתעלל ובלי שום סיבה מנצלים את הכוח שלהם כדי לתת לתת לילדה מסכנה להיקרב בתא כמה שיותר ימים . בלי שום היגיון בלי שום סיבה מספיק הגיונית כאילו לא הספיקה האלימות שהשתמשו נגדה
תראו את הפרצוף שלכם בתקשורת גיבורים . תגידו שאתם גאים שאתם מתעללים פיזית ונפשית בילדה בת 14
אבל כמובן ברגע האמת אותם אם היה קורה השוטרים האלה היו חושפים את עצמם לתקשורת ? לא אותם שוטרים ישתפנו ויחזרו למחילה שלהם כאילו אף פעם לא היו . כי ככה כל חלאת אדם מתנהג פוגע ובורח כמו שפן גיבור רק על החלשים ממנו .
אני מקווה שלשוטרים אלה אין ילדים ואין דור המשך כי באמת שלחלאות אדם כאלה אין זכות קיום בעולם
אנונימי
באותו הנושא: