5 תשובות
פעם היה אפשר לשלם בשקלים. עכשיו זה או ברב קו או באפליקציה
אפשר רק דרך רב-קו
פעם היה אפשר בשקלים היום לא
חייב אבל אפשר להגיד אפליקציה ולרוב לא בודקים אבל את/ה יכול לשלם באפליקציה