46 תשובות
תלוי באיזה גיל
ורק אם אני אוהבת אותו וזה הדדי
ורק אם אני אוהבת אותו וזה הדדי
לא
אני עצמי בת 15 אז לא ;-;
לא
לא מחפשת שוגר דאדי
לא מחפשת שוגר דאדי
אין סיכוי
לא
לא-
כן אבל לא כי הוא מיליונר
לא.
חח לא.
דרך אגב לכל אלה שעומדים להגיד שבנות מתעניינות רק בכסף.
רק שתעדו שהסרטונים בטיק טוק וביוטיוב זה לא המדד הנכון להגיד לפיו.
דרך אגב לכל אלה שעומדים להגיד שבנות מתעניינות רק בכסף.
רק שתעדו שהסרטונים בטיק טוק וביוטיוב זה לא המדד הנכון להגיד לפיו.
כשיהיה לי 18 כן
כן ברור
אכפת לי רק מכסף אצל בנים לא אכפת לי מהם בכלל
אכפת לי רק מכסף אצל בנים לא אכפת לי מהם בכלל
אנונימי
לא כי זה לא בסדר תלוי מה הגיל, וגם אהבה אמיתית עדיפה על כסף, זה נכון שעם כסף החיים יותר פשוטים וקלים מאשר בלי אבל אהבה זה רגש חזק וכל כך מיוחד, עדיף להיות מאוהבים שחיים במעט אך שמחים עם אחד השני מאשר עם מישהו עשיר שיכול להחליף אותך באחרת ולא לתת לך יחס כמו מישהו שאוהב אותך.
מה אכפת לי כמה כסף יש לו
ו-15 זה מוגזם.
ו-15 זה מוגזם.
לא לא קשור לזה שזה היה חוקי הקטע הוא שאני לא אצא עם בן אדם רק בגלל הכסף
אני אצא איתו בגלל הבן האדם שהוא, בגלל האופי לא בגלל מה שיש לו
אני אצא איתו בגלל הבן האדם שהוא, בגלל האופי לא בגלל מה שיש לו
אנונימית
הלו הלו, אני לא בת 30 או משהו, זה פשוט הדעה שלי לולי
התכוונתי לרשום לול אבל לא חשוב-
כן
אנונימית
אם באמת יש לו הרבה כסף והוא לא קמצן והוא נותן לי יד חופשית לכסף שלו אז כן הייתי יוצאת איתו
אבל חשוב לי גם האהבה איתו
ואני בת 22 אז הוא 37 אז לא נראה לי כזה בעיה
אבל חשוב לי גם האהבה איתו
ואני בת 22 אז הוא 37 אז לא נראה לי כזה בעיה
לא
מיליונר או לא מיליונר - טווח ענק בעניי
כן ולא כולכך חשוב לי מאהבה וזה לא בקטע רע זה בקטע שאני רוצה להיות חופשייה ושיתאפשר לי לעשות כל מה שאני רוצה = כסף
אנונימית
מגיל 20 כן אבל לא בגלל כסף
אנונימית
כן, כי מי אמר שמישהו בגילי כן יעשה אותי מאושרת ומישהו שגדול ממני ב15 שנה לא
לאהבה אין גיל...
לאהבה אין גיל...
לא
לא
איך כולם התחילו להתייחס גם לאהבה אחרי מה שרשמתי חחח
וואלה כן, אבל רק אם הוא גם גוסס ואין לו ילדים
אנונימית
חופשי גם אם הוא לא מליונר
אנונימית
לא כי זה כמו להיות הזונה שלו אם אני נמצאת איתו רק בשביל הכסף
זה כאילו הוא מזיין אותי ואני מקבלת כסף
כמו בזנות
וגם אם אנחנו אוהבים אחד את השני אהבה הדדית אז זה לא מתאים בעיקר לאור העובדה שאני בת 16 ואז הוא כמעט כפול מהגיל שלי וגם אם נגיד הייתי 10 שנים מעח בת 26 עדיין זה הפרש גדול מידי למרות שזה יותר נורמלי
זה כאילו הוא מזיין אותי ואני מקבלת כסף
כמו בזנות
וגם אם אנחנו אוהבים אחד את השני אהבה הדדית אז זה לא מתאים בעיקר לאור העובדה שאני בת 16 ואז הוא כמעט כפול מהגיל שלי וגם אם נגיד הייתי 10 שנים מעח בת 26 עדיין זה הפרש גדול מידי למרות שזה יותר נורמלי
כן
מה זה אם הוא מיליונר.. הייתי יוצאת איתו אם הייתי אוהבת אותו. אם הייתי אוהבת אותו אז כן. לא יוצאים עם אנשים מהסיבה שהם מיליונרים..
רק אם הוא אייל גולן המלךך
כן לא מתיפייפת
פדופיליה
כן
אנונימית
אהמ כן מה השאלה פה?!
אהמ שוגר דאדי
אהמ שוגר דאדי
וואט-
כן ואז מתחתנת איתו והורגת אותו ולוקחת לו את כל הכסף
עריכה: בצחוק כמובן אבל עכשיו רציני נראה לי שבאמת כן
עריכה: בצחוק כמובן אבל עכשיו רציני נראה לי שבאמת כן
הכסף זה לא פקטור אצלי
אני מתחברת לאופי של בן אדם
אני מתחברת לאופי של בן אדם
כן כי אני אוהבת גברים מבוגרים גם בלי כסף
אנונימית
לא
אני לא בת
באותו הנושא: