5 תשובות
אם עבר לפחות שעה תכתבי ?
תצאי מאוחר יותר הרי הוא שאל אם את יכולה ..
תשלחי סימן שאלה
שואל השאלה:
מתלבטת אם לוודא או שאין צורך
אנונימית
תוודאי ברור שלא יהייה אחכ פדיחה