4 תשובות
שואל השאלה:
אבל כאילו חור בבטן נשאר ושל הסמיילי לא וגם לא יראו תסמיילי
אנונימית
גם ככה יהיה חורף ותהיי עם ארוך שזה סתם חבל, סמיילי רואים לרןב
עדיף סמיילי ובבטן בסוף שנה, כי גפ ככה חורף ולא ייראו אותו וסתם חבל
קודם בטבור לדעתי