5 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי בתחילת אוקטובר ולקח קצת יותר מחודש לתשובה, אני חושבת שלרוב זה לוקח בין חודש לחודשיים אבל זה משתנה
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה השלב השני
אנונימית
ואם כן, מתי עשית את המבחנים של השלב הראשון אם זה בסדר שאני שואלת? עמדו בזמן שהם אומרים של תשובה תוך מקסימום שלושה שבועות?
אנונימית
מצטערת שאני לא עונה על השאלה - אני לא יודעת למען האמת.
זה השלב השני שלך במיון לשחקים? היה לך את המבחנים של השלב הראשון ועכשיו זומנה לריאיון?
אנונימית
אוקיי. תודה רבה!
אנונימית