11 תשובות
כן נראה ככה
כע
או שהיא מסננת או שהיא ממש ממש טחונה בהודעות, ככל הנראה האפשרות הראשונה
אנונימי
שואל השאלה:
bruh
bruh
אנונימי
מצטער אחי
אבל אגיד לך תאמת, בן אדם כזה מתנשא שמסנן אנשים, לא מגיע לו מישהו כמוך
אבל אגיד לך תאמת, בן אדם כזה מתנשא שמסנן אנשים, לא מגיע לו מישהו כמוך
אנונימי
כנראה שכן
אלא אם כן היא מאלה ששמות את כמעט כולם בארכיון (כמוני כי אין לי זין לחפש את האנשי קשר שאני מדברת איתם בדרכ במשך שעות) ואז זה לא מתריע לה על ההודעה
קרה לי כבר שבטעות סיננתי מישהו במשך כמעט שבוע ככה ובסוף הוא כתב לי באינסטגרם ועניתי
אלא אם כן היא מאלה ששמות את כמעט כולם בארכיון (כמוני כי אין לי זין לחפש את האנשי קשר שאני מדברת איתם בדרכ במשך שעות) ואז זה לא מתריע לה על ההודעה
קרה לי כבר שבטעות סיננתי מישהו במשך כמעט שבוע ככה ובסוף הוא כתב לי באינסטגרם ועניתי
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח שהיא לא סתם לא ראתה? לנסות שוב?
בטוח שהיא לא סתם לא ראתה? לנסות שוב?
אנונימי
תנסה אולי באינסטגרם
כמו שאמרתי יכול להיות שאתה פשוט בארכיון, לא בקטע רע פשוט בקטע של אין כוח להסתבך
שוב, אצלי כמעט כל האנשי קשר שלי בארכיון ובאופן ממש לא אחראי מצידי אני לא פותחת את זה מדי פעם כדי לראןת אם יש הודעות חדשות
כמו שאמרתי יכול להיות שאתה פשוט בארכיון, לא בקטע רע פשוט בקטע של אין כוח להסתבך
שוב, אצלי כמעט כל האנשי קשר שלי בארכיון ובאופן ממש לא אחראי מצידי אני לא פותחת את זה מדי פעם כדי לראןת אם יש הודעות חדשות
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי את האינסטגרם שלה
אין לי את האינסטגרם שלה
אנונימי
כנראה שכן, יכול להיות שהיא מחכה לראות אם תכתוב עוד משהו אחרי זה