5 תשובות
די נורא
די גרוע.. נשמע לי לא לעניין.
לא לעניין לדעתי. בהצלחה
קודם להגדיר מה הולך בניכם ורק אז להחליט אם זה בסדר וגם עדיף לשאול עם הוא מרגיש בנוח שתצאי אם מישהו אחר
אם צריכה לדבר איתו על זה, כי לא הגדרתם, זה שלא הגדרתם לא אומר שזאת מערכת יחסים פתוחה.
אם תדברי והוא יגיד שהוא סבבה עם זה אז סבבה, ואם לא אז החלטה שלך אם להישאר בקשר, או לצאת.
אבל את צריכה קודם לדבר עם האדם שאת במערכת יחסים איתו מה הוא אומר על זה.
אם תדברי והוא יגיד שהוא סבבה עם זה אז סבבה, ואם לא אז החלטה שלך אם להישאר בקשר, או לצאת.
אבל את צריכה קודם לדבר עם האדם שאת במערכת יחסים איתו מה הוא אומר על זה.
באותו הנושא: