5 תשובות
yamaha(הדגם הכי מומלץ)
valencia
בולנסיה יותר קשה לנגן אבל זאת גם גיטרה טובה
שואל השאלה:
למה ב valencia יותר קשה?
אנונימי
המיתרים שלה יותר למעלה וקשה יותר ללחוץ עליהם ביד שמאל