6 תשובות
מה למה שהוא יעשה את זה איזה דוחה!
סביר להניח שזה יישכח כבר מחר, אל תעשי מעכבר הר.
לא חסרים ילדים דוחים שמחפשים לעשות דאחקות על אחרים... תתעלמי ותנסי לתת לזה לעבור.
אויש... איזה מעשה נוראי.

מצטער שזה קרה, הדבר היחידי שאני יכול להגיד לך זה לדבר ולפרוק למישהו, מישהו בבית ספר, הורים, כאן אנשים... זה יעבור אל תדאגי.. יודע שכרגע זה לא נעים ואפילו שבוע או חודש.. אבל את תראי שזה יעבור ותתגברי על זה.
איזה מגעיל