3 תשובות
קודם כל, אל תשתני עבור ילדים מסריחים שמחפשים להציק לך.
הם תמיד יציקו, גם אם תשתני או לא.. אין להם משהו יותר טוב לעשות בחיים.
אל תשימי עליהם, בחיים תמיד יעבירו עליך ביקורת.. מה שנשאר זה פשוט לא להתייחס ולא לשים על אף אחד שיש לו ביקורת כלפיך.
הם תמיד יציקו, גם אם תשתני או לא.. אין להם משהו יותר טוב לעשות בחיים.
אל תשימי עליהם, בחיים תמיד יעבירו עליך ביקורת.. מה שנשאר זה פשוט לא להתייחס ולא לשים על אף אחד שיש לו ביקורת כלפיך.
לא להתייחס הם סתם מקנאים... (:
להתעלם מהם למה צריך לצחוק על מי ששונה ממך
באותו הנושא: