7 תשובות
ברור
כן הכל בסדר את רק בהתחלה הכל טוב
ברור!
בפרט שזה חדש לך... היא לא הייתה צריכה להתעצבן עלייך.
בפרט שזה חדש לך... היא לא הייתה צריכה להתעצבן עלייך.
הגיוני, היא הכניסה אותך ללחץ מיותר.
קורה שטועים... אמא שלך הייתה צריכה להתחשב בך יותר.
קורה שטועים... אמא שלך הייתה צריכה להתחשב בך יותר.
כן ברור
שואל השאלה:
הכל בסדר אמא שלי התנצלה
הכל בסדר אמא שלי התנצלה
גם לי קרה באחת הנהיגות הראשונות שלי
המלווה בדכ כבר לא זוכר את הלחץ שיש לנהג חדש, ולא מצליח להתנהג בסובלנות (תחשבו למה למורי נהיגה מגיע כסף חח רק על זה שהם לא מתעצבנים כל השיעור)
ובתור נהג חדש יש כל כך הרבה לחץ ורגישות לגבי הנהיגה
אני חושבת שגם התחלתי לבכות אבל למזלי הוא נרגע ואמר לי להמשיך לנהוג (למרות שיצאתי בעצבים לא נוהגת איתך יותרר) ועודד אותי אז זה עבר לי גם
המלווה בדכ כבר לא זוכר את הלחץ שיש לנהג חדש, ולא מצליח להתנהג בסובלנות (תחשבו למה למורי נהיגה מגיע כסף חח רק על זה שהם לא מתעצבנים כל השיעור)
ובתור נהג חדש יש כל כך הרבה לחץ ורגישות לגבי הנהיגה
אני חושבת שגם התחלתי לבכות אבל למזלי הוא נרגע ואמר לי להמשיך לנהוג (למרות שיצאתי בעצבים לא נוהגת איתך יותרר) ועודד אותי אז זה עבר לי גם
אנונימית
באותו הנושא: