14 תשובות
ממש הגיוני
גם אני עוד מעט בת 14 ולא היתנשקתי
מה מוזר מה את קטנה אני הייתי שמח אם הייתי מקבל אותך בגיל 18 ללא נשיקה חלום של כל גבר
אני זוכר פעם כשאני הייתי בגילך והיתי באתר הזה היו שואלים אני בת/בן 19-18 מוזר שלא התנשקתי?
הדור של היום .
הדור של היום .
שואל השאלה:
כאילו פשוט רוב הילדים בשכבה שלי התנשקו כבר כמה פעמים ורק אני לא יודעת איך זה
כאילו פשוט רוב הילדים בשכבה שלי התנשקו כבר כמה פעמים ורק אני לא יודעת איך זה
אנונימית
מוזר יהיה אם התנשקת כבר
לא מוזר. יש מי שהתנשקו כבר, וגם זה בסדר, אבל גם לא מוזר שלא. יש גם אנשים שלא אוהבים בכלל להתנשק או שלא מרגישים צורך בזה. אבל גם מי שכן רוצים להתנשק וגם כן אוהבים, הרבה מהם לא התנשקו עוד בגיל הזה, וגם בגילאים מאוחרים (גיל 14 ממש לא מאוחר).
כמה מוזר שאני בת 19 ובחיים לא התנשקתי?
אנונימית
לא מוזר, אני גם 14 ולא התנשקתי
נורמלי לגמרי קחי את הזמן
היה יותר מוזר אם היית אומרת שכן
זה לא מוזר זה טבעי לגמרי
זה ממש לא מוזר אני בת 16.5 ואני גם לא אז הכל בסדר וזה בסופו של דבר יגיע ואצל כל אחד זה בזמן שלו ולא צריך למהר עם זה גם אם זה יהיה בגיל 20 או לא משנה מתי אז זה יגיע בסוף
לא , אני בת 14.5 ועוד לא היתנשקתי
באותו הנושא: