9 תשובות
תגידי לה שיהיה כיף, ושהיא לא חייבת להסתובב היא יכולה לבוא ולהיות בטלפון, ושתקני לה שוקולד ענק, וגם לי על הרעיון
איך אפשר להתנגד לחו"ל? אז שאחותך תישן אצל סבתא או חברה או לבד בבית אם היא מספיק גדולה, למה את צריכה להידפק בגללה?
שואל השאלה:
אין אמרתי בול אותו דבר ההורים שלי אומרים או כולם או אף אחד. אז אני מריכה לשכנע אותה, השוקולד לא מעניין אותה היא מתרצת לי בגלל בגרויות וזה אבל אחותי זה חופש איזה בגרויות היא יכולה ללמוד אחרי/לפני בגלל זה קוראים לזה חופש
אין אמרתי בול אותו דבר ההורים שלי אומרים או כולם או אף אחד. אז אני מריכה לשכנע אותה, השוקולד לא מעניין אותה היא מתרצת לי בגלל בגרויות וזה אבל אחותי זה חופש איזה בגרויות היא יכולה ללמוד אחרי/לפני בגלל זה קוראים לזה חופש
אנונימית
היא יכולה ללמוד בחו"ל ... זה מה שאני עשיתי.
שואל השאלה:
אין אמיתי פשוט לא באלה לטוס כל השאר סתם תירוצים אם היה לה חשוב הייתה לומדת מעכשיו. אני צריכה לעשות לה מצפון רק ככה תבוא יש רעיונות?
אין אמיתי פשוט לא באלה לטוס כל השאר סתם תירוצים אם היה לה חשוב הייתה לומדת מעכשיו. אני צריכה לעשות לה מצפון רק ככה תבוא יש רעיונות?
אנונימית
היא תוכל להשוויץ לכולם שהיא טסה לחו"ל עם המשפחה ... לא לכולם יש את האמצעים
תוכל להצטלם, חוויות, אוכל טעים ...
היא תוכל לנקות את הראש לפני הבגרויות וזה יעשה לה טוב. לא צריך כל היום ללמוד. ההפך, צריך לצאת לטייל, לעסוק בתחביבים. איך שהפסקתי לחרוש כל היום והתחלתי לפנות זמן לתחביבים היה לי יותר מוטיבציה ללמוד והציונים שלי עלו
הכרתי מישהי סטודנטית אחות ששבוע לפני המבחנים טסה לפארג כדי לנקות את הראש. עשה לה רק טוב ...
תוכל להצטלם, חוויות, אוכל טעים ...
היא תוכל לנקות את הראש לפני הבגרויות וזה יעשה לה טוב. לא צריך כל היום ללמוד. ההפך, צריך לצאת לטייל, לעסוק בתחביבים. איך שהפסקתי לחרוש כל היום והתחלתי לפנות זמן לתחביבים היה לי יותר מוטיבציה ללמוד והציונים שלי עלו
הכרתי מישהי סטודנטית אחות ששבוע לפני המבחנים טסה לפארג כדי לנקות את הראש. עשה לה רק טוב ...
שואל השאלה:
מלכה זה מה שאגיד לה תודהה❤
אעדכן בהמשך
מלכה זה מה שאגיד לה תודהה❤
אעדכן בהמשך
אנונימית
תגידי לה שאני עם תואר ראשון למשפטים וככה עשיתי. וזאת ההוכחה שכדי להצליח לא צריך לחרוש כל היום. וגם מעולם לא עשיתי לילות לבנים. צריך לדעת איך להיות מאורגנים. ובאוניברסיטה זה הרבה יותר עמוס מהתיכון חח
כשאת לומדת את מכבה את הטלפון ולומדת. ולא מתעסקת בשום דבר אחר. מספיק ללמוד 4 שעות ברצף ביום, ובתקופת מבחנים 6 שעות. ואז יש זמן לדברים אחרים. צריך ללמוד בחוכמה. להתעמק במה שהמורה אמרה בשיעור שזה חשוב. לעשות סיכומים אם נוח לה או לעשות כרטיסיות עם שאלות ותשובות זה גם דרך טובה ... אפשר גם ללמוד עם חברה.
תעדכני !
כשאת לומדת את מכבה את הטלפון ולומדת. ולא מתעסקת בשום דבר אחר. מספיק ללמוד 4 שעות ברצף ביום, ובתקופת מבחנים 6 שעות. ואז יש זמן לדברים אחרים. צריך ללמוד בחוכמה. להתעמק במה שהמורה אמרה בשיעור שזה חשוב. לעשות סיכומים אם נוח לה או לעשות כרטיסיות עם שאלות ותשובות זה גם דרך טובה ... אפשר גם ללמוד עם חברה.
תעדכני !
שואל השאלה:
אתן לה אותך כדוגמא חח נראה איך ילך באמת תודה
אתן לה אותך כדוגמא חח נראה איך ילך באמת תודה
אנונימית
באותו הנושא: