9 תשובות
שואל השאלה:
שתיתי מים עכשיו ואכלתי בננה להעביר את זה
כמובן שירקתי את זה ברגע ששמתי לב
שתיתי מים עכשיו ואכלתי בננה להעביר את זה
כמובן שירקתי את זה ברגע ששמתי לב
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני תמיד צמה בכיפור
גם המשפחה שלי אגב
אבל בטוחים שזה מספיק? אין עוד משהו שצריך לעשות כדי לכפר?
^^אני תמיד צמה בכיפור
גם המשפחה שלי אגב
אבל בטוחים שזה מספיק? אין עוד משהו שצריך לעשות כדי לכפר?
אנונימית
זה היה לא מדעת. לא נורא, ותשתדלי פעם הבאה לברר
שואל השאלה:
בדרך כלל הוא מכין בלי גבינה, ומוסיף גבינה אחר כך אם הוא רוצה
אבל במנה האישית שלו
בדרך כלל הוא מכין בלי גבינה, ומוסיף גבינה אחר כך אם הוא רוצה
אבל במנה האישית שלו
אנונימית
אם אכלת בטעות אז לא נורא תצומי בכיפור והכל טוב
ענו פה הרבה תשובות יפות.
רציתי להוסיף, שבמקרים כאלה שבטעות אכלת לא כשר, צריך להחליט החלטה טובה, ללמוד קצת הלכות כשרות, כדי להתחזק עוד יותר ממוקדם.
כל הכבוד לך צדיקה!המון בהצלחה
הוספתי קישור לאתר שדרכו תוכלי ללמוד.
רציתי להוסיף, שבמקרים כאלה שבטעות אכלת לא כשר, צריך להחליט החלטה טובה, ללמוד קצת הלכות כשרות, כדי להתחזק עוד יותר ממוקדם.
כל הכבוד לך צדיקה!המון בהצלחה
הוספתי קישור לאתר שדרכו תוכלי ללמוד.
קישורים מצורפים:
לא נורא זה היה בטעות תצחצי שיניים תשתי מים
אנונימית
אם זה בטעות אז זה בסדר אני לא סגור על מה בדיוק צריך לעשות אבל אני זוכר בבירור שזה סבבה כל עוד שזה באמת היה בטעות
יש את ארבעת שלבי התשובה והם
1. עזיבת החטא - עשית ברגע שירקת את זה
2. קבלה לעתיד - תקבלי על עצמך לא לעשות את זה יותר (דבר די פשוט כעקרון)
3. חרטה - עשית את זה (את עכשיו מתחרטת)
4. וידוי - התוודאת על מה שעשית
וזהו החטא "נעלם" (:
לא צריך לחכות לכיפור כי שם זה יום הדין עצמו אפשר וצריך גם לפני
1. עזיבת החטא - עשית ברגע שירקת את זה
2. קבלה לעתיד - תקבלי על עצמך לא לעשות את זה יותר (דבר די פשוט כעקרון)
3. חרטה - עשית את זה (את עכשיו מתחרטת)
4. וידוי - התוודאת על מה שעשית
וזהו החטא "נעלם" (:
לא צריך לחכות לכיפור כי שם זה יום הדין עצמו אפשר וצריך גם לפני
באותו הנושא: