18 תשובות
שואל השאלה:
חרדית אמורה לשים חולצה שמכסה את המרפק וחצאית שמכסה את הברך וגרביים ארוכות, ואני לא במקום הזה.
ולא שחלילה יש לי בעיה עם זה ממש לא! פשוט זאת לא אני
אנונימית
ברור שכן
כולן אמורות ללבוש חצאית המגיעה לברך..
ואגב, את מחויבת לכללי הצניעות הנהוגים באזורך, באם הם מחמירים יותר.
וגם בעניין החולצה - יש שרצו להגיד שאפשר טיפה מעל המפרק (בכל מקרה, לא יותר מטפח).
אנונימי
בנוגע לגרביון - רוב הפוסקים חייבו אותו בכל מקרה.
אנונימי
זה קשור למה שאת, לא למשפחה שלך.

אם המשפחה שלי אפילו לא דתית - זה אומר שאני לא חרדי?
כן את יכולה אבל יכול להיות שאת גם חרדית מודרנית..
אנונימית
כן בטח
^^הנקודה בחרדי מודרני, זה להתאים את המודרנה לחרדיות ולא להפך..
אנונימי
^זה מה שהיא עושה
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי כ"כ מזה אומר
אנונימית
חרדית מודרנית זה מישהי עם ראש פתוח יותר, ופשוט יותר מודרנית,
נגיד יש אינטרנט אבל עם הגנה, לרוב הן ישימו גרבי קרסול ולא ארוכות יש להן דעות יותר פתוחות נגיד הבעל לומד והאישה עושה בגרות וכו'
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא אני בכלל לא בכיוון הזה וגם המשפחה שלי לא
אנונימית
אז באיזה כיוון את והם?
אנונימית
שואל השאלה:
אני הולכת חולצות קצרות וחצאיות קצרות.. וגם אמא שלי, אז אני כבר לא יודעת אם לקרוא לאמא שלי גם חרדית או דתיה, מזה אומר חרדי ומזה דתי? סליחה על הבורות פשוט אני באמת לא יודעת
אנונימית
זה בסדר שאין לך אמונה גדולה אבל שאלה לי אלייך ניסית לפתח את אותה אמונה כי זה מה שישאלו אותך, דברי עם השם יתברך ותבקשי באמת מכל הלב את תראי שעם הזמן וההשתדלות שלך דברים ישתנו וממילא השאלה הזו לא תהיה רלוונטית יותר
מה הכוונה לא מתלבשת כמו חרדית
אנונימי